HDFC Pankki Asiakaspalvelu numero 24 7 Maksuton neuvontapalvelu Ei sähköpostia Support. HDFC-pankki Asiakaspalvelu numero. HDFC-pankki on Intian rahoituspalveluyritys Täältä saat HDFC-pankin asiakaspalvelun numeron 24 7 Maksuton tukipalvelu Ei sähköpostiosoitetta ja kaikki yhteystiedot Pankin tiedot Pankki perustettiin jo vuonna 1994. Pankki on suurimman yksityisen pankin omaisuuden ja suurimman Intian pankin mukaan markkina-arvon mukaan. Pankki on saavuttanut tällaiset korkeudet lyhyessä ajassa, että sillä on myös joitakin sen sivukonttoreita ulkomailla Pankissa on yli 87.555 työntekijää, niin suuri pankki, että kaikki yhteydenotot tarvitsevat kaikki tiedot, joten olemme aloittaneet tarjotaksemme kaikki asiakaspalvelunumerot ja muut yhteystiedot, joiden kautta voit ottaa yhteyttä Jos sinulla on kysely tai kysymys, joka liittyy luottokorttiin, puhelinpankkiin, Suvidhaan, lainoihin tai mihin tahansa tuotteeseen tai palveluun, niin nämä yhteystiedot ja ylläpitäjät Seuraavassa esitetyt omer-hoidonumerot palvelevat sinua varten. Tässä ovat kaikki yhteystiedot. HDFC Pankin asiakaspalvelun numero. HDFC Pankin asiakaspalvelu Maksuton numero. Nämä ovat yhteyshenkilön maksuton 24 7 puhelinnumeroa Jos haluat tietoja tai olet Mikä tahansa kysely, jota tarvitset vain, on soittaa alla lueteltuihin yhteystietoihin Puhelimessa on yhteys HDFC Bankin asiakaspalvelun edustajaan, joka mielellään ratkaisee kyselyt. Olemme varmoja, että kyselysi ratkaistaan soittamalla nämä yhteystiedot, Nopein tapa tavoittaa heidät. HDFC Bank Customer Care. Jotta jokainen arvokas asiakas voi päästä käsiksi, pankilla on useita asiakaspalvelukeskuksia ja toimistoja eri alueilla, kaupungeissa ja osavaltioissa. Haluat etsiä lähimmän haaran yhteystiedot, voit hakea sen painamalla Ctrl F. HDFC Pankin asiakaspalvelua. Kolkata HDFC Pankki Oy Dalhousie Branch, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 C Ontact 033-44065165 Faksi 033-30273620 Puhelinpankkitoiminta Kolkata 6160 6161 Muu Länsi-Bengali Sikkim 98310 73333 CC Kolkata 33 22104332 Länsi-Bengalin muu Sikkim 1800 425433 2 Email. Bhopal HDFC Pankki Oy, 179, MP Nagar, Alue II, lähellä hotellia Lake Princes, Bhopal 462011 MP Yhteystiedot 74898 60375 Puhelinpankkitoiminta Indore 6160 616 Muu Madhya Pradesh Chhattisgarh 98936 03333 CC Indore 731 4074332 Muu Madhya Pradesh 97525 4332 Sähköposti. Gurgaon HDFC Bank House, Vatika Atrium, A Block, Golfkenttä Road, Sector 53 , Gurgaon 122002 Yhteystiedot 0124 4664245 Faksi 0124 4664243 Puhelinpankkipalvelut Delhi 6160 6161 Jammu Kashmir 1800 180 4333 Ghaziabad ja Gautam Budh Nagarin piirit Uttar Pradesh 99359 03333 Haryana paitsi Panchkula, Yamuna Nagar ja Ambala Piirit 99962 43333 Email. Mumbai HDFC Bank Ltd Trade World, C Wing, 11th Floor, Kamala Mills Compound, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai 400013 Yhteys 022 39383021 Fax 022 42197125 Puhelinpankki Mumbai 6160 6161 Muu Maharashtra Goa 98906 03333 CC Mumbai 022 28564332 Maharashtran osavaltio 95610 94332 Sähköposti. Jaipur HDFC Bank Ltd, 3, Park Street, Jaipur-302001 Rajasthan Puhelin 9314091224 Faksi 0141-2361949 Puhelinpankki Jaipur 6160 616 Muu Rajasthan 98750 03333 CC Jaipur 141 4004332 Muu Rajasthan 1800 425 4332 Email. HDFC Pankki avainhenkilöiden yhteystiedot. Viestintäpäällikkö Aditya Puri, HDFC Pankin pääkonttori, Senapati Bapat Marg, Lower Parel Mumbai, Maharashtra, Intia Pincode 400013 HDFC Pankki Asiakaspalvelunumero 022 30966400 Fax 022 42197125 Sähköpostiosoite Executive Director Harish Engineer HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, Intia, Pincode 400013 HDFC Bank Asiakaspalvelunumero 022 30966401 Fax 022 42197125 Sähköposti ID. HDFC Pankin ulkomaan asiakaspalvelun numero. Tämä ovat ulkomaisten yhteyshenkilöiden numerot Siellä myös heidän pankkitilinsä HDFC voi myös ottaa yhteyttä heihin Tässä ovat kaikki ulkomailla yhteystiedot. HDFC laina asiakaspalvelun numero. Jos sinulla on kyselyä liittyvät mihin tahansa heidän palveluun S liittyvät lainaan tai haluat hakea lainaa, voit helposti ottaa heihin yhteyttä myös tekstiviestillä. Tässä on miten. Saat Home Laina SMS HDFCHOME 56767.If haluat säästää aikaa ei halua pysyä pitkillä linjoilla Pankki voi rekisteröityä itsellesi HDFC-verkkopankkiin. Verkkopankkisi kautta voit tehdä pankkisiirtoja vain muutamalla napsautuksella. HFC-verkkopankki Asiakaspalvelu Yhteyshenkilö 1800 22 1006.HDFC Puhelinpankki. Voit myös tehdä liiketoimia matkapuhelimen kautta ilman internetyhteyttä Lisätietoja puhelinpankkitoiminnasta voit ottaa yhteyttä annettuun yhteyshenkilön numeroon. Housing Development Finance Oyj Puhelinpankkipalvelut 1800 425 4332. Luottopalvelut ovat saatavilla päivinä klo 8.00-8.00. 1 Mitä tehdä, jos debit-kortin pin ei toimi. Jos pankkikorttisi pin ei toimi, se estetään. Se tapahtuu, kun annat väärän PIN-koodin kolme kertaa ATM: ssä, pääsysi estetään turvallisuussyistä. Se aktivoituu 24 tunnin kuluttua Käytä PayPal-pankkikorttia ATM: ssä 24 tunnin kuluttua samalla PIN-koodilla, joka on saatavana sinun kanssasi. Jos tilisi ei ole vielä saatavilla, pyydä uutta PIN-koodia. 2 Haluatko rekisteröityä ilmaiseksi ilmaiseksi maksulliseen pankkitoimintaan? Ei, jos olet rekisteröitynyt SMS Bankingille, voit käyttää maksuton Mobile Banking Balance - palvelua. 3 Kuinka voin muuttaa päivitystä tilini osoitteeseen. Päivitä verkkopankin kautta. Kirjaudu NetBanking-palveluun napsauttamalla Päivitä yhteystiedot - asetus ylhäältä valikosta ja valitse Päivitä osoitteen tapahtuma. Siirry sitten listan hyväksyttävistä osoitetuista asiakirjoista ja skannaa itsesi - kirjoitettu kopio yhdestä tällaisesta osoitteen todistuksesta ladata Nyt klikkaa Jatka, ja sinut ohjataan uudelleen sivulle, jossa on vaihtoehto Lisää ja lähetä asiakirja. Vahvista tiedot, lisää asiakirja ja lähetä se sitten. Täytä lomake. Tulosta täytetty lomake. Lähetä allekirjoituksesi ja itse todistetusti osoitteen todistus. Resident Intian kaikki voimassa olevat osoitteet todistusaineistoa varten. Ei-asuva Intialainen Kaikki voimassa olevat osoitteet todistusaineisto. Lähetä pyyntö lähettämällä postitse tai lähettäjälle lähin Sivukonttori. Voit henkilökohtaisesti käydä lähimmässä sivullasi. Tee hakemuslomake sivullesi. Lähetä alkuperäinen dokumentaatiosi vahvistamiseen. 4 Näin menetät kadonneen kortin. Nämä ovat tapoja, joiden avulla voit estää kadonneen kortin. Kirjaudu NetBankingiin NetBanking-tunnuksella ja salasanalla. Kirjaudu Luottokortit-välilehdelle ja sitten Luottokortin Hot listalle osoitteessa Vasemmanpuoleinen Tämä antaa sinulle luettelon luottokorteista, jotka ovat rekisteröityneet NetBankingin kautta. Käytä luottokorttia, jota et halua kuunnella. Valitse valintasi kuuma listalle. Valitse, haluatko kortin uudelleen antamisen. 5 Kuinka muuttaa salasanani. Kun olet kirjautunut sisään, voit vaihtaa salasanasi muuttamalla salasanan vaihtoehtoa näytön yläosassa. Sinun on kirjoitettava nykyinen salasana ja uusi salasana, jonka olet valinnut niiden valintaruudut . 6 Jos minulla on enemmän kuin yksi tili, saan hälytykset kaikille tililleni. Kyllä, sinun tulee syöttää tilinumerot hakemuslomakkeeseen ja valita haluamasi hälytykset tilinumeroille. 7 Mikä on Insta-hälytykset. Tämä on erittäin hyödyllinen väline, joka lähettää sinulle tietoja pankkisiirroistasi. Ilmoitukset ovat joko tapahtumapohjaisia tai taajuusperusteisia. Kun rekisteröidyt tietyistä ilmoituksista, ne lähetetään sinulle joko tekstiviestillä tai sähköpostilla tai molemmilla. 8 Instaalert Service - palvelun poistaminen käytöstä. Kirjaudu NetBankingiin asiakkaan tunnistenumeron ja NetBanking-salasanan avulla. Anna Insta-hälytykset sivun oikeassa yläkulmassa. Valitse tilinumero, jolle haluat rekisteröidä hälytykset. Valitse Hälytysten tyyppi ja klikkaa delete. Once hälytykset on valittu hit vahvista hälytykset on De rekisteröidä sama. 9 Onko PIN-koodilla pääsy tekstiviestipalveluun. PIN-koodilla ei ole PIN-koodia. Voit kuitenkin käyttää omaa tiliäsi koskevia tietoja vain matkapuhelimestasi. Vaikka näihin sosiaalisiin linkkeihin pääset käsiksi Uusimmat tarjoukset ja säännölliset päivitykset Voit lisätä ne tai seurata niitä ja tehdä se tapahtumaan. Tämä olivat kaikki mahdolliset yhteystiedot, joiden kautta voit ottaa yhteyttä ja muodostaa yhteyden asiakaspalvelun edustajiin ja saada kyselyitä ratkaistu Jos haluat lisätietoja, voit käydä Heidän virallisella verkkosivustollaan. Sinun tulisi myös kiinnittää huomiota tähän. HDFC-pankki Asiakaspalvelun numero 24 7 Maksuton neuvontapalvelu Ei sähköpostitukea. HDFC-pankki Asiakaspalvelun numero. HDFC-pankki on Intian rahoituspalveluyritys Täältä saat HDFC-pankin asiakkaan Hoito numero 24 7 Toll Free Helpline Ei sähköpostitukea ja pankin yhteystietoja Pankki perustettiin vasta vuonna 1994 Tämä pankki on suurin yksityinen pankki sen omaisuuden ja suurimman Intian pankin mukaan Pankki on saavuttanut tällaiset korkeudet lyhyessä ajassa, että sillä on myös joitakin sen sivukonttoreita ulkomaille. Pankissa on yli 87.555 työntekijää, koska se on niin valtava pankki, että tarvitsee kaikkia helppoja yhteystietoja kaikkiin Tietoa ja niin olemme aloittaneet tarjotaksemme kaikki asiakaspalvelunumerot ja muut yhteystiedot, joiden kautta voit ottaa yhteyttä heidän johtajiinsa hässäkkää. Jos sinulla on kysely tai kysymys liittyen luottokorttiin, puhelinpankkiin, Suvidhaan, lainoihin tai Mikä tahansa niiden tuotteista ja palveluista, nämä alla olevat yhteystiedot ja asiakaspalvelunumerot palvelevat sinua varten. Tässä ovat kaikki yhteystiedot. HDFC Pankin asiakaspalvelun numero. HDFC Pankin asiakaspalvelu maksuton numero. Nämä ovat yhteydenotto maksuton 24 7 puhelinnumeroa Jos haluat tietoja tai tarvitset vain kyselyn, voit soittaa alla lueteltuihin yhteystietoihin Puhelimessa on yhteys HDFC Bankin asiakaspalveluun. Ll mielellämme ratkaisemaan kyselyt. Olemme varmoja, että kyselyt ratkaistaan soittamalla näihin yhteystietoihin, koska se on nopein tapa tavoittaa heidät. DFC Bank Customer Care. Pääset käsiksi jokaisen yrityksen arvokkaaseen asiakkaaseen. Pankilla on useita asiakaspalvelukeskuksia ja toimistoja eri alueilla, kaupungeissa ja osavaltioissa Joten olemme toimittaneet kaikki ne Jos haluat etsiä lähimmän haaran yhteystiedot, voit hakea sen painamalla Ctrl F. HDFC Bank Asiakaspalvelu Service. Kolkata HDFC Pankki Oy Dalhousie Branch, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 Yhteys 033-44065165 Fax 033-30273620 Puhelinpankki Kolkata 6160 6161 Länsi-Bengalin muu Sikkim 98310 73333 CC Kolkata 33 22104332 Länsi-Bengalin muu Sikkim 1800 425433 2 Email. Bhopal HDFC Pankki Oy, 179, MP Nagar, Alue II, Lähellä Hotel Lake Princes, Bhopal 462011 MP Yhteystiedot 74898 60375 Puhelinpankki Indore 6160 616 Muu Madhya Pradesh Chhattisgarh 98936 03333 CC Indore 731 4074332 Muu Madhya P Radesh 97525 4332 Sähköposti. Gurgaon HDFC Pankki House, Vatika Atrium, A Block, Golfkenttä Road, Sector 53, Gurgaon 122002 Yhteystiedot 0124 4664245 Fax 0124 4664243 Puhelinpankki Delhi 6160 6161 Jammu Kashmir 1800 180 4333 Ghaziabad ja Gautam Budh Nagar piirit Uttar Pradesh 99359 03333 Haryana, paitsi Panchkula, Yamuna Nagar ja Ambala Piirit 99962 43333 Email. Mumbai HDFC Bank Ltd Trade World, C Wing, 11. kerros, Kamala Mills Compound, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai 400013 Yhteys 022 39383021 Fax 022 42197125 Puhelin Banking Mumbai 6160 6161 Maharashtra Goa 98906 03333 CC Mumbai 022 28564332 Maharashtran osavaltio 95610 94332 Email. Jaipur HDFC Bank Ltd, 3, Park Street, Jaipur-302001 Rajasthan Puhelin 9314091224 Faksi 0141-2361949 Puhelinpankki Jaipur 6160 616 Muu Rajasthan 98750 03333 CC Jaipur 141 4004332 Muu Rajasthan 1800 425 4332 Sähköposti. HDFC Pankin avain Henkilöt Yhteystiedot. Hoitopäällikkö Aditya Puri, HDFC Pankin pääkonttori, Senapati Bapat Marg, Ala Parel Mumba I, Maharashtra, Intia Pincode 400013 HDFC Bank Asiakaspalvelunumero 022 30966400 Fax 022 42197125 Sähköpostiosoitteen johtaja Harish Engineer HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Lower Parel, Mumbai, Maharashtra, Intia, Pincode 400013 HDFC Bank Asiakaspalvelu numero 022 30966401 Faksi 022 42197125 Sähköposti ID. HDFC Pankin ulkomaan asiakaspalvelun numero. Tämä ovat ulkomaisten yhteystietojen numerot, jotta he voivat asua siellä myös pankkitilillään HDFC: ssä. He ovat myös ulkomaisten yhteystietojen numerot. Jos sinulla on kysely, joka liittyy johonkin niiden lainaan liittyvistä palveluista tai haluat hakea lainaa, voit myös ottaa ne helposti yhteyttä tekstiviesteihin. Tässä on miten. Saat Home Laina SMS HDFCHOME 56767.If haluat säästää aikaa A ei halua pysyä pitkillä linjoilla pankin ulkopuolella, voit rekisteröityä itsellesi HDFC-verkkopankkiin. Verkkopankkisi avulla voit tehdä pankkisiirtoja vain muutamalla napsautuksella. HDFC Verkkopankki Asiakaspalvelu Yhteyshenkilö 1800 22 1006.HDFC Puhelinpankki. Voit myös tehdä liiketoimia matkapuhelimen kautta ilman Internet-yhteyttä. Lisätietoja puhelinpankkitoiminnoista saat yhteydenottopyyntöön. Puhelinnumero 1800 425 4332. Luottopalvelut ovat saatavana kaikille Päivät klo 8-08. Kysy usein kysymyksestä s. 1 Mitä tehdä, jos debit-kortin pin ei toimi. Jos pankkikorttisi pin ei toimi, se estetään. Se tapahtuu, kun annat väärän PIN-koodin kolme kertaa ATM: ssä, pääsysi estetään turvallisuussyistä. Se aktivoituu 24 tunnin kuluttua Käytä PayPal-pankkikorttia ATM: ssä 24 tunnin kuluttua samalla PIN-koodilla, joka on saatavana sinun kanssasi. Jos tilisi ei ole vielä saatavilla, pyydä uutta PIN-koodia. 2 Haluatko rekisteröityä ilmaiseksi ilmaiseksi maksulliseen pankkitoimintaan? Ei, jos olet rekisteröitynyt SMS Bankingille, voit käyttää maksuton Mobile Banking Balance - palvelua. 3 Kuinka voin muuttaa päivitystä tilini osoitteeseen. Päivitä verkkopankin kautta. Kirjaudu NetBanking-palveluun napsauttamalla Päivitä yhteystiedot - asetus ylhäältä valikosta ja valitse Päivitä osoitteen tapahtuma. Siirry sitten listan hyväksyttävistä osoitetuista asiakirjoista ja skannaa itsesi - kirjoitettu kopio yhdestä tällaisesta osoitteen todistuksesta ladata Nyt klikkaa Jatka, ja sinut ohjataan uudelleen sivulle, jossa on vaihtoehto Lisää ja lähetä asiakirja. Vahvista tiedot, lisää asiakirja ja lähetä se sitten. Täytä lomake. Tulosta täytetty lomake. Lähetä allekirjoituksesi ja itse todistetusti osoitteen todistus. Resident Intian kaikki voimassa olevat osoitteet todistusaineistoa varten. Ei-asuva Intialainen Kaikki voimassa olevat osoitteet todistusaineisto. Lähetä pyyntö lähettämällä postitse tai lähettäjälle lähin Sivukonttori. Voit henkilökohtaisesti käydä lähimmässä sivullasi. Tee hakemuslomake sivullesi. Lähetä alkuperäinen dokumentaatiosi vahvistamiseen. 4 Näin menetät kadonneen kortin. Nämä ovat tapoja, joiden avulla voit estää kadonneen kortin. Kirjaudu NetBankingiin NetBanking-tunnuksella ja salasanalla. Kirjaudu Luottokortit-välilehdelle ja sitten Luottokortin Hot listalle osoitteessa Vasemmanpuoleinen Tämä antaa sinulle luettelon luottokorteista, jotka ovat rekisteröityneet NetBankingin kautta. Käytä luottokorttia, jota et halua kuunnella. Valitse valintasi kuuma listalle. Valitse, haluatko kortin uudelleen antamisen. 5 Kuinka muuttaa salasanani. Kun olet kirjautunut sisään, voit vaihtaa salasanasi muuttamalla salasanan vaihtoehtoa näytön yläosassa. Sinun on kirjoitettava nykyinen salasana ja uusi salasana, jonka olet valinnut niiden valintaruudut . 6 Jos minulla on enemmän kuin yksi tili, saan hälytykset kaikille tililleni. Kyllä, sinun tulee syöttää tilinumerot hakemuslomakkeeseen ja valita haluamasi hälytykset tilinumeroille. 7 Mikä on Insta-hälytykset. Tämä on erittäin hyödyllinen väline, joka lähettää sinulle tietoja pankkisiirroistasi. Ilmoitukset ovat joko tapahtumapohjaisia tai taajuusperusteisia. Kun rekisteröidyt tietyistä ilmoituksista, ne lähetetään sinulle joko tekstiviestillä tai sähköpostilla tai molemmilla. 8 Instaalert Service - palvelun poistaminen käytöstä. Kirjaudu NetBankingiin asiakkaan tunnistenumeron ja NetBanking-salasanan avulla. Anna Insta-hälytykset sivun oikeassa yläkulmassa. Valitse tilinumero, jolle haluat rekisteröidä hälytykset. Valitse Hälytysten tyyppi ja klikkaa delete. Once hälytykset on valittu hit vahvista hälytykset on De rekisteröidä sama. 9 Onko PIN-koodilla pääsy tekstiviestipalveluun. PIN-koodilla ei ole PIN-koodia. Voit kuitenkin käyttää omaa tiliäsi koskevia tietoja vain matkapuhelimestasi. Vaikka näihin sosiaalisiin linkkeihin pääset käsiksi Uusimmat tarjoukset ja säännölliset päivitykset Voit lisätä ne tai seurata niitä ja tehdä tapahtumasta. Nämä olivat kaikki mahdolliset yhteystiedot, joiden kautta voit ottaa yhteyttä ja muodostaa yhteyden asiakaspalvelun edustajiin ja saada kysymyksiesi ratkaistu. Jos haluat lisätietoja, voit käydä Heidän virallisella verkkosivustollaan. Sinun tulisi myös kiinnittää huomiota tähän. HDFC: n asiakaspalvelunumeroihin. Lähettänyt MRS SKaur ei ole vahvistanut pe, 05 04 2013 - 11 36pm. HDFC NRE NRO huomioon NIGHTMARE Minulla on unettomia yötä käsitellä ja soittaa Sen päiväaika intiassa NRI asiakaspalvelu NAUSHEEN ANSARI 1 lähetän 3 sovellusta viimeisten 6-7 viikon aikana päivittääksesi uuden matkapuhelinnumeroni ja yhteystiedot REFUSAL FIRST - sovellus - Signature ei vastaa i allekirjoittanut samalla tavoin Verytime - Omusta ei ole itsestään todistettu 2. hakemus Kieltäytyminen asiakirjaan olen lähettänyt muuttaa osoite, ei ole yrityksen logo siitä, koska sen painettu online 3rd Application Refusal IF haluan muuttaa osoitettani antaa intialaista osoitetta Hauska asia on vielä allekirjoittaa samalla tavalla, kyllä Minä todistin tositteitani tällä kertaa, mutta joka kerta sen uuden erehdyksen, mitä NAUSHEEN ANSARI ei halua, niin kieltäytyy siitä, että olen NRI ei edes intialainen kansalainen nyt ei koskaan ole intialaista yhteyttä eivät koskaan tarjoa niitä, koska aion avata tilin Minne tuon Minun paikallisosoitteeni, jos en ole koskaan sanonut ok, jätä se, vaihda matkapuhelinnumeroni se ei ole turvallinen vanha numero on jo annettu jollekin muulle mitä teen viestin menee kyseiseen numeroon EI JÄLLEEN KUIN NAUSHEEN ANSARI EI JÄLLEE BARAIN TAI YLEINEN YHTEINEN SEND ME EAMIL SAYING MR KAUR TAI SIR ILMAISIN, että sinun pitäisi oppia yksinkertainen perusta, jos et tiedä henkilöön, joka käsittelee kirjoittamaan SIR MADAM ja kertoi olen naaras olen edelleen saada sähköpostia sanomalla Dear S Ir Nausheen ANsari ei välitä vastaamaan sähköpostini 3-5 päivän jälkeen. Luulen, että he eivät ole koskaan lukeneet sähköpostejani, he jopa kirjoittavat väärää kirjoitusta maassani, arvelen vain, mitä he puhuvat Eilen lähetän valituksen valituksen osastolle. Sähköpostit Tänään sain sähköpostia Nausheeniltä ANSARI sanoen Hyvä SIR lähetä indian postitusosoitteesi, jos haluat päivittää osoitteenne I DONT UNDERSTAND MITÄ HDFC-JOHTAJA EI OTA katsomaan, mitä tämä NAUSHEEN tekeminen, HARASHING NRI ASIAKKAAT olen nyt päättänyt ottaa rahat pois ja sulkea Minun HDFC-tilini en voi päivittää uutta matkapuhelinnumeroani tämän upean NRI-asiakaspalvelun edustajan takia. Terveisin SKaur. Lähettänyt Ankuran Saha ei vahvistettu ke, 27 02 2013 - 6 20 pm. I on hakenut henkilökohtaista lainaa HDFC Bank Agartala Branch Ja hakemukseni hyväksyttiin 23756260 Eilen 26. helmikuuta 2013 sain puhelun pankilta ja täytin muodollisuudet antoi virkamies tarkistaa 24 nos kuin laina oli kaksi vuotta Mutta minä Jätti summan tyhjäksi Hän kertoi minulle, että se ei ole ongelma, koska maksunsaajan tili on HDFC: n henkilökohtainen laina vain. Lisäksi hän kertoi minulle, että EMI summa tulee olemaan tekstiviesti minulle tänään ja tänään tänä aikana summa hyvitetään tililleni Mutta ei tekstiviestiä ole tullut eikä amontia hyvitetä. Haluan tuoda sen korkeimpaan tietoon, miksi en ole edes tietoinen EMI: stä tähän asti. Miksi virkailija on ottanut minulta tyhjät tarkastukset. Pitäisi yhteyttä. Miksi HDFC ihmiset eivät ole sitoutuneita siihen, mitä he lupaavat tai sanovat. Ankuran Saha Agartala. Valittu Pooja Baijal ei vahvistettu pe, 22 02 2013 - 3 07am. HDFC NRE NRO Pankkikokemus on ollut painajainen Muutin puhelinnumeroni Äskettäin ja myös minun merentakaisten osoitteenni lähetin osoitteenmuutoslomakkeen yhdessä minun vuokrasovellukseni, matkaviestinnän ja avioliiton sertifikaatin todisteen siitä, että minun Intian osoitteenmuutos ulkomailla sijaitsevaan postilaatikkoon on. Tämä on toisen painajaisen alku Kaveri nimeltään Nausheen Ansari istuu päällä Asiakaspalvelupiste, Mumbai, alkoi lähettää tavanomaisia hylkäämiä postiviestejä lukematta vastauksiaan ja kertoi minulle, että allekirjoitukseni on erilainen. Don t tiedä, mistä asiakirjasta hän puhuu. B Vahvistus edellyttää, että osoite päivitetään, vaikka kansilehti ja hakulomake selvästi ilmoittavat Se c Avioliittotodistuksessa mainittu osoite eroaa hakemuksen osoitteen kanssa eikä itse todistetusti Tiedä, minkälaista koulutusta hän voi liittyä 2 2, Avioliiton todistuksessa oleva osoite on osoite, jonka haluan päivittää. Sivusto, joka antoi hakemuslomakkeen, ei maininnut itse todistettua, Avioliiton todistus on Govt Intian todistettu asiakirja en tiedä mitä muuta tämä kaveri tarvitsee d Kopio pankkitilille on ladattu net eikä itse todistaa Mikä on net ladattu Se on e-statement Säännöllisestä Yhdysvaltain pankista kaikki mukana Intian suurlähetystön Govt ja Yhdysvaltain suurlähetystö hyväksyy sen, että tämä kaveri yrittää toimia kuin hän on isompi kuin molemmat Myös itsetodistusta missään se On maininta HDFC-sivustossa e Kopio Mobile Bill on net ladattu eikä minun nimeni Jälleen monet laskut ovat paperia vähemmän Yhdysvalloissa, jos tämä kaveri ei tiedä edes HDFC lähettää paperitonta e-lausuntoja Myös kerroin Nausheen Ansari, että minun nimeni on Laskussa, jos hän ottaa kipua lukea laskun alusta loppuun, mutta luulen, että hän on kuningas kuninkaat, joka ei halua lukea sitä. Toivottavasti hdfc lajitella tämän asian ASAP. Lähetetty prathap n ei ole vahvistettu to Thu , 24 01 2013 - 4 02 pm. Lähettäjä deepu jacob ei ole vahvistanut, Mon, 02 04 2012 - 6 29 pm. Hidden maksut HDFC Credit Card. Valitettavasti olen hdfc luottokortin haltija olen pitänyt sitä yli vuoden ajan Nyt ja minulla ei ole ansainnut yhtäkään rupiaa hyötyä tästä kortista vaan olen menettänyt kovalla työllä ansaitut rahat rahoituskustannusten muodossa. AC: n yksityiskohdissa esitetty määrä on hyvin harhaanjohtava erityisesti vähimmäissummasta, Mutta pankki on veloittanut viivästyskorkoa omassa Seuraava kuukausi lausunto Tämä on tapahtunut monta kertaa Sitten en voi ymmärtää, mikä on tarve tämän paskaa Min Koska en ole selittänyt mitään HdfC viranomaisia koskevat tällaisia tarkoituksellisia harhaanjohtavien teknisten ehtojen kun otin tämän kortin tai siellä Kun taas jos Muut pankki-luottokortit joko selkeästi ymmärrettävällä sanallakaan omalla sivustollaan tai niiden viranomaisilla selittäisivät ja tekevät meistä ymmärtää Tämä kortti on täydellinen jätteitä, koska en ole saanut mitään rahoja minkään menojani jopa suuressa summassa. MENETTELYT, JOTKA ON VASTAA TÄMÄN KORTIN ESCAPE TÄMÄN TYYPPIHARJOITUKSISTA. Lähettäjä Pratap ei vahvistettu la, 31 03 2012 - 05.05. Se on ollut 2 vuotta ja päivämääränä minulla ei ole henkilökohtaista pankkiirini puhelinnumeroa En voi Selventää kaikki vararahastot yritin tavoittaa sinua ihmisiä monta kertaa, mutta ei vastausta en vieläkään ymmärrä, miksi minun pitäisi säilyttää klassinen acount, kun mikään palveluista ei täytetty, joka oli luvattu olisin l Ike päättää se ASAP haluaa, että ihmiset saattavat olla vähän koulutettuja Kiitos Purnima 9951123197 8 Ac 03641930003722.Subed by Sheikh ei vahvistettu Sat, 10 03 2012 - 6 52.Hi herra, olen Sheikh Bangalore ja minulla on palkkatilin Hdfc-pankki vuodesta, mutta nyt päivät tietämättään summa vähennetään tililleni ulos minun tietoni til nyt noin 800rs Luulen niin haluan pyytää sinua assit minua koskevat edellä syystä toivottavasti joku palauttaa minut takaisin pian kiitos , Sheikh 9844549942 sheikh dot azzu klo gmail dot com Lähettäjä Nimetön ei ole vahvistanut ti, 06 maaliskuu 2012 - 1 26pm. My nimi on sajitha ratheesh, tämä on kertoa teille, että minun luopuminen määrä käyttäen sb tilille, mutta se oli palkka huomioon Ennen 1 vuosi en käyttänyt yhtä vuotta, nyt käytän samaa tiliä kuin palkkatilin uuden yrityksen, myös minä pyydetyn kirjeen muutokseni sb tililleni palkkatilille lähellä pitämään yli 10000 Rs minun samassa tilissä Asiakkaan ohjeet Hoitaa ihmisiä mutta tässä kuussa 03 03 2012 pankki veloitetaan uudelleen rs 3284 75-5 kertaa tililtäni samana päivänä ilman muita tietoja annan matkapuhelinnumeroni ja sähköpostini nämä ihmiset eivät ole vastuussa ottaa hyvin uskovat palvelut Hdfc-pankki niin ystävällisesti luopu samasta summasta samaan hdfc pankkitilille sajitha ratheesh, 00201050156640, ravipuram sivuliike, kochi. Lähettäjä Anup Singh ei vahvistettu to, 09 02 2012 - 3 kello 12.00.Osin liiketoimen HDFC ATM matkaviestin lataa Arvoa 350 INR 31. joulukuuta 2011 minulla ei ole minkäänlaista saldoa matkapuhelimeni päivämäärään mennessä eikä rahani palautunut Olen seurannut Vodafonea ja HDFC: ia 350 R: n kanssa tähän asti Tämä pankki ei todellakaan ole paskaa asiakkaistaan Joka kerta Vain ostamaan aikaa ja pettymään Nyt tilanne on Vodafone sanoo puhuvan HDFC-ihmisten kanssa ja sama pätee, kun kysyt HDFCilta Tämä on säälittävä palvelu, jonka olen koskaan kokenut Vaihdan tilini Axisille nyt ja en todellakaan halua minun Säästötili tai credi-kortti tämän pankin kanssa Huonompi asiakaspalvelutiimi ja pathetic sevice asiakkaillemme Häpeä teistä. Pettyneenä, Anup Singh 91 9830248692. Lähettäjä anil ei vahvistettu ke, 08 02 2012 - 10 47 pm. dear herra , Tänään klo 8.02.2012, menin HDFC atm 3045 gitti khadan nagpur vetämään rahaa SBI-tilinumeron no11281053108 sbi-atm-cum-debit-kortin avulla, eikä käteistä luovutettu ja viesti epäonnistui kykenemättä käsittelemään ajallisesti ja Slip ei myöskään painettu i meni jälleen sbi atm koneeseen ja nosta rahaa rs 7000 ja löysin atm slip kun näin tasapainon slip olin yllättynyt, että tasapaino oli paljon vähemmän, kun olen tarkistanut tilini nettopankki, olin yllättynyt nähdä ATM WDL OF Rs 7000 ATM 3045 HDFC LTD: stä NAGPUR OFF SITMAIN siksi pyydän sinua peruuttamaan summan Rs 7000, jota en saanut HDFC ATM MACHINE gitti khadan nagpurista, mutta veloitettiin. Lähettäjä BIJAYA KUMAR MARTHA ei ole vahvistanut ti, 31 01 2012 - 3 59 pm. Sir, haluan l Ike antaakseni kommentteja HDFC-pankin asiakaspalvelusta 26. joulukuuta 2011 lähetin vaaditun asiakirjan avoimen palkan ja korvauksen tilille Anil kumar sahu, pradip-sivuliikkeen henkilökohtainen pankkiiri kertoi minulle, että 4-7 päivää aikaa saada A C no ja pankkiautomaatti 7 päivän kuluttua soitan paradip haara ja kysy minun c c Anil kertoi minulle se kestää 4 päivää tämä todella järkyttää jälkeen soittaa niin monet myös viime kuussa tapasin herra Anil kuusi kertaa ja soittaa hänen Mobiili 9938400595 maa-linja niin monet soitan mobiili hän didn t vastaanottaa ja jos soitan maan rivillä toinen kaveri kertoi minulle herra Anil on varattu, soita iltapäivällä. Koska minulla on jo NRI C-asiakas no-32967802 henkilökohtainen tallentaminen c HDFC-pankissa, en koskaan näe tämäntyyppisiä tämäntyyppisiä työntekijöitä vain HDFC vähentää brändin ainutlaatuista nimeä Toivon, että pian saan hedelmällisen nimen Bijaya kumar Martha, matkapuhelin ei -08658556653 ja ID - bijayamartha osoitteessa yahoo dot com.
No comments:
Post a Comment